----- ------
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

hamidsportcars

 

 

ازمایش مرسدس بنز سری E

وبسایت تخصصی اخبار و اطلاعات خودرو

همواره وقتی صحبت از اتومبیل های لوکس و قدرتمند در میان است حتما جایی برای ستاره آلمانی یعنی مرسدس بنز وجود دارد.شرکتی که همواره تعهد بر تولید محصولات با دوام و با کیفیت با تنوع و طراحی مثال زدنی را دارد. در بین این تولیدات E کلاس یکی از پر فروش ترین کلاس های مرسدس بنز در طی حضور 6 دهه خود بوده است . این سری به دلیل دوام و پایداری بسیار بالا پس از کارکرد طولانی همواره دارای طرفداران بسیاری است. حال مرسدس بنز نسل نو E کلاس یعنی E350 را معرفی کرده است و به لطف همکاری یکی از دوستان بر آن شدیم تا ملاقاتی کوتاه با این زیبای اشتوتگارتی داشته باشیم.

در اولین نگاه به این مدل ، طرح کشیده دماغه خودرو حس متفاوت تری را به ما القا می کند اما هنوز هم افکار سنتی مرسدس بنز در طراحی این خودرو که با نسل مدرن آمیخته شده است پدیدار است. از تغییرات عمده شکل و شمایل ظاهری این نسل با نسل قدیم خودرو می توان به طرح چراغ های جلو و عقب و استایل بدنه و هم چنین کشیده تر شدن و داشتن ارتفاع پایین تر به زمین را نام برد.

پس باز کردن در ابتدا شاهد لوگو شرکت بنز در رکاب های جانبی و هم چنین کفپوش های شرکت AMG هستیم. بعد از ورود به اتاق با فضایی کاملا جدید که توسط شرکت فرانسوی Faurecia به خوبی طراحی و ساخته شده است رو به رو می شویم. صندلی های این مدل نسبت به سری قبل اسپرت تر بوده و بهتر بدن را در خود می گیرند تا در مانور های ناگهانی تعادل بدن را بر هم نزنند. صندلی های عقب هم دارای فضای پای مناسب و راحت برای افراد متفاوت است . در قسمت نورپردازی باز هم مرسدس بنز شاهکار دیگری را خلق کرده و فضایی کاملا آرام برای سرنشینان خلق کرده است به خصوص به همراه سیستم تهویه هوای جدید شرکت مرسدس بنز که توسط ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و بر روی مدل های کانورتبیل (سقف متحرک) مستقر است اما ما در این مدل سدان شاهد این سیستم هوشمند هستیم.این سیستم که از 3 لایه پلی استر لانه زنبوری جهت استحکام و عدم انتقال حرارت به داخلی کابین ساخته شده است و در حدود 30 سانتی متر بالاتر از شیشه جلو قرار می گیرد و متناسب با خواست سرنشینان و رانندگان قابل تنظیم بوده و هوای نا مطبوع را از اتاق دور می کند تا تاثیری در دما و محیط اتاق نداشته باشد.
بالاخره در پشت فرمان این اتومبیل می نشینیم و با استارت پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر این اتومبیل 307 اسب بخاری (به گفته مالک) را روشن می کنیم . با ورود به خیابان شاهد سیستم جدیدی در آینه های بغل خودرو هستیم . در گوشه آینه های مثلث های نارنجی رنگی را می بینیم که با نزدیک شدن خودرو های کناری به این خودرو این مثلث ها به رنگ قرمز در آمده و اقدام به هشدار برخورد احتمالی را به راننده می دهد. در شتاب گیری ها اتومبیل کاملا چابک بوده و با فشردن پدال گاز بدون مکث شاهد بالا رفتن سرعت اتومبیل تا صد کیلومتر در عرض 7 ثانیه هستیم و به لطف صندلی های اسپرت و در برگیرنده در مانور های نا گهانی احساس ناراحتی چندانی به شما دست نمی دهد ولی کاملا تفاوت های این نسل با نسل S کلاس بسیار آشکار است. تعویض دنده های این مدل نسبت به انتخاب راننده می تواند به صورت دستی و اتوماتیک باشد که هنگام تعویض توسط شیفتر های پشت فرمان احساس اتومبیل های اسپرت به شما دست نمی دهد.

به عنوان کلام آخر سری جدید E کلاس یک سدان لوکس و مناسب برای رانندگی شهری ، مسافرت و استفاده روزمره است که اصلا شما را خسته نمی کند و هیچ گاه دوست ندارید از این خودرو دل بکنید. همان طور که صاحبان سری قدیم این خودرو این احساسات را دارند.

در مورد پیشینه سری 3 بخش M Power بی ام و و فورد موستانگ زیاد خوانده و شنیده اید به همین دلیل به جای طرح دوباره این مباحث یک سره به پیست 2/9 کیلومتری ویلو اسپرینگ در شمال لس آنجلس می رویم تا توانایی های این دو کوپه قدرتمند را ارزیابی کنیم .

موستانگ و M3 کوپه هر دو از پیشرانه 8 سیلندر آلومینیومی با یل سوپاپ دوبل و 4 سوپاپ در هر سیلندر سود می برند . پیشرانه 4 لیتری M3 قدرتی معادل 414 اسب بخار در دور 8300 و موتور 5 لیتری موستاگ 412 اسب بخار قدرت در دور 6500 تولید مینمایند اما گشتاور پیشرنه موستانگ با توجه به حجم بالاتر 129 نیوتون بیشتر از گشتاور M3 بیشتر است . هردو خودرو RWD هستند و حدود 3000 کیلومتر کارکرد دارند و با توجه به این که موستانگ GT از لیست کامل تجهیزات برخوردار است وزن هر دو خودرو تقریبا یکسان است و نسبت قدرت به وزن شان 4 کیلوگرم به ازاء هر اسب بخار برای موستانگ و 3/9 برای M3 کوپه است . اما M3 مورد آزمایش برحسب قیمت 67 هزار دلاری را بر روی خود میبیند در حالی که موستانگ مورد آزمایش فقط 40 هزار دلار است .

در نهایت M3 با ثبت زمان 87/67 ثانیه و حداکثر سرعت 172/5 کیلومتر در ساعت رکورد گیری خود را به پایان می رساند . بله درست خوانده اید M3 فقط 0/1 ثانیه از موستانگ سریع تر است که این نشان از پیشرفت فوق العاده موتانگ در سال های اخیر دارد گفتنی است موستانگ پیست را طی 87/76 با حداکثر سرعت 171/8 به پایان رساند .


M3 پرچمدار کوپه های اسپرت لوکس اروپا است و انصافا هیبت با شکوه تن هر رقیبی را می لرزاند موستانگ نیز که بعد از کوورت افتخار صنعت خودروسازی آمریکا به شمار می رود در سال های اخیر با بهره گیری از فن آوری های جدید از آن شکل ساده و مکانیکی خود در آمده و نه تنها چیزی از M3 کم ندارد بلکه از جهاتی برتر هم است اما موستانگ در بازار آمریکا خودروی چندان لوکسی به شمار نمی آید .

منبع : مجله سرعت

Video: Ford Mustang GT VS BMW M3 Coupè

red-bmw-m3-coupe

مرسدس بنز SLS

یادمه چند وقت پیش آقای حمید رضا باب الحوایجی مدیر وبلاگ مرسدس وان،خبر آپ شدنشو با موضوع

مرسدس بنز S55 AMG به من داد و در جواب بازدید از مطلبش نوشتم به امید روزی که از مرسدس بنز SLS AMG تو ایران عکس بندازی و مطلب بذاری.

باورم نمی شد که اون روز به این سرعت رسیده باشه و یه دونه قرمز رنگ از این هیولا وارد ایران شده باشه و روزی که می خواستم رسیده باشه.

خلاصه خیلی حال کردم و گفتم شما را را هم از دیدن این موضوع بهره مند کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از گذر موقت سرانجام پس از سالها بحث درباره تولید محصولی مدرن - کلاسیک در کمپانی مرسدس بنز و ماهها طراحی و تست ،خودرویی اسپرت با ظاهری برگرفته از مرسدس بنز 300 اس ال گالوینگ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت سال 2009 به نمایش گذاشته شد و توانست یکی از پربیننده ترین خودروهای نمایشگاه لقب گیرد . این جی تی (GT) آلمانی که اس ال اس آ ام گ نام دارد قرار است جایگزین مدل مک لارن اس ال آر شود. این خودرو سوپر اسپرت اولین نمونه از محصولات مرسدس بنز است که کار طراحی و تولیدش در تشکیلات مرسدس بنز آ ام گ (AMG) به انجام رسیده است. پیشرانه تولیدی آ ام جی (AMG) برای این خودرو 8 سیلندر (V) شکل بوده به حجم 6.2 لیتر و توان خروجی 571 اسب بخار (hp) که توسط یک جعبه دنده 7 سرعته Dual Clutch نیرو را به چرخ های عقب منتقل می نماید.

امیدوارم خوشتون اومده باشه!

نظر یادتون نره!

به امید روزی که از پاگانی یا....... عکس بذارم!

 

 


گالاردو در ابتدا به رقابت با فراری 360 طراحی شد و اکنون مدل ارتقا یافته آن رقیب فراری F430 است.گالاردو از سیستم چهار چرخ متحرکی که با سیستمهای چهار چرخ متحرک رقیبانش، فرق می‌کند، بهره می‌گیرد.کارخانه مادر لامبورگینی، که آئودی است به دلیل طراحی یک سیستم چهار چرخ متحرک بنام کواترو (quattro)، بسیار شهرت یافت؛ هرچند که لامبورگینی از سیستمهای خودش استفاده می‌کند.


گالاردو

بر خلاف مدلهای لامبورگینی کاونتش (Countach)، لامبورگینی دیابلو (Diablo) و لامبورگینی Murciélago، درهای گالاردو به سمت بالا باز نمی‌شوند.گالاردو توسط Luc Donckerwolke، که در سال 2003 موفق به دریافت جایزه خال قرمز طراحی شد؛ او این جایزه را به علت طراحی گالاردوی 2004 و مورسیه لاگو(Murciélago)ی 2002 دریافت کرده بود. گالاردو تاکنون دو نوع سیستم انتقال قدرت، یک نوع گیربکس 6 سرعته دستی و الکتروهیدرولیکی، کلاج نیمه اتوماتیک متوالی دستی که لامبورگینی عرضه کرده است که آن را به E-gear مختصر کرده است.E-gear باعث می‌شود که راننده، بتواند با سرعت بیشتری نسبت به سیستم انتقال قدرت دستی حرکت کند؛ و راننده می‌تواند بوسیله پدالهای موجود در پشت فرمان سرعت را کنترل کند که این کار در مدل دستی قابل انجام نیست و مدل دستی نمی‌تواند در این حالت از کلاج استفاده کند. اولین نمونه? این ماشین در کلانشهر اهواز دیده شده است
نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم آبان 1390ساعت 12:25 توسط امیرحسین| < type="text/java"> نظر بدهید

1314222712 melli pic com galardo صاحب این خودرو لامبورگینی  گالاردو به دلیل نقص فنی اونو از بین برد + عکس

 

مرد ثروتمند چینی لامبورگینی خود را نابود کرد ، ان هم فقط به خاطر یک مشکل فنی کوچک !
این فرد که یک تاجر در شهر چینگدائو ، استان شاندونگ هست در پی اشکال فنی ای که در سوپر ماشینش به وجود امد در تاریخ 29 نوامبر 2010 به خدمات فنی لامبورگینی در شهر چینگدائو زنگ زد تا مشکل خودرو اش را که تازه 6 ماه است خریده ، مطرح کند . ان ها هم یک گروه مهندس همراه با یک دستگاه تریلر می فرستند تا در صورت وجود مشکل اساسی ماشین را به تعمیرگاه مرکزی هدایت کنند .
بعد از این که گروه متخصصان نمی توانند مشکل را بر طرف کند ، ماشین را به تعمیرگاه هدایت می کنند و بعد از چند روز لامبورگینی به صاحب ماشین اعلام می کند که به علت فشار زیادی که شما به خودرو وارد کرده اید ، دچار چنین مشکلی شده و ما نمی توانیم به طور رایگان به شما سرویس دهیم . مالک خودرو با مدیر عامل لامبورگینی در بخش اسیای و چین تماس می گیرد ولی او هم کاری برایش انجام نمی دهد .
مالک گالاردو که خدمات ضعیف پس از فروش را می بیند ، برای اعتراض ، دست به کار عجیبی می زند . او یک گروه از کارگران ساختمانی را استخدام می کند تا در روز جهانی حقوق مصرف کنندگان ، گالاردو را نابود کنند !!

این تاجر معتقد است حقوق مصرف کننده در چین در حد بسیار ضعیفی قرار دارد و او این ماشین را برای به چالش کشیدن و سرعت انتخاب کرده پس باید لیاقت قیمت گزافش را داشته باشد .
قیمت لامبورگینی گالاردو در چین بین 529?000 تا 757?000 دلار است !

1314222756 melli pic com galardo 1 صاحب این خودرو لامبورگینی  گالاردو به دلیل نقص فنی اونو از بین برد + عکس

1314222776 melli pic com galardo 2 صاحب این خودرو لامبورگینی  گالاردو به دلیل نقص فنی اونو از بین برد + عکس

 


[ پنج شنبه 91/1/17 ] [ 8:32 عصر ] [ حمید......؟(مشهد) ]
درباره وبلاگ
لینک دوستان
<عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
اشعار و گفتار
سیب سرخ
ترنم یاس
انتظار
فرزانگان امیدوار:علیرضااحسانی نیاکاندیدای مجلس نهم
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
عشق است زنده یاد ناصر خان حجازی و استقلال
(( همیشه با تو ))
لحظه های آبی(سروده های فضل ا...قاسمی)
قاصدک
همرا ه با چهارده معصوم(علیهالسلام) ویارانشان
رهـ گذری غریـ ب
پرورش دینی
دل نوشته ها
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اظهر من الشمس
یادگار فاو
آفتاب گردون
RAYANCHOUB
قایقی باید ساخت..
موعود هادی
نظرمن
افســـــــــــونگــــر
قیدار شهر جد پیامبراسلام
سکوت خیس
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
سایه
گل نیلوفر
چم مهر
لنگه کفش
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
دل نوشته های یک دختر شهید
پرواز تا یکی شدن
سکوت ابدی
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
مدیریت آموزشی
اسپایکا
►▌ استان قدس ▌ ◄
حنا، دختری با مقنعه
پرپر
جادوی زندگی
کلبه تنهایی
نشریه حضور
نغمه ی عاشقی
رنگین کمان
همه چیز آماده دانلود . . . دانلود رایگان بازی و نرم افزار
شوروشعور عشق
کانون فرهنگی شهدا
****شهرستان بجنورد****
ماییم و نوای بی نوایی
عشق الهی
بی سر و سامان
مـ یـ ـرابـ عـ ـطـ ـش
ترانه سرا (وبلاگ رسمی یکتا نویسنده و ترانه سرا)
وبلاگ حامیان ولایت
ستارگان دوکوهه
بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams
سروش دل
آوای قلبها...
ساعت یک و نیم آن روز
آرشیوی متنوع از مسائل روزمره
تنهایی......!!!!!!
مرد تنهای شب
یادداشتها و برداشتها
اطلاعات عمومی
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
ستاره
ثریای کویر ایران
خاطرات دکتر بالتازار
پروانگی
کودک ونوجوان
پرسپولیس قهرمان
دیوانه
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
شاید منتظر
.: شهر عشق :.
سردار بی سنگر
هر چی بخوای
اردبیل بهشتی پنهان
بوی سیب
یاربسیجی
my love
شعر عاشقانه
تبسمـــــیـ بهـ ناچار
روستای چشام
عکس های عاشقانه
منتظر مفرد مذکر غایب
بچه ها من تنهام!!!کمک
آزاد
مهاجر
منطقه آزاد
سیاوش پوراُرمَزد
هگمتانه
ابـــــــــــرار
عشق گمشده
نور اهلبیت (ع)
ستاره سهیل
انسان جاری
گــــــــــروه باستــــــــانشنــــاسی
صدای شهید
بازگشت نیما
جوجولی
رازهای موفقیت زندگی
تنهاتر از سکوت . . .
بچه های خدا
خوش آمدید
قافیه باران
دبستان هوشمند
من.تو.خدا
شبستان
علوم و معارف اسلام
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
سعادت نامه
Organizational Agility
نسیم یاران
صدای سکوت
(بنفشه ی صحرا)
عشق
آوای انتظار
ترانه ی زندگیم (Loyal)
ღ♥ღحرف دلღ♥ღ
جزتو
شروق
Manna
بانوی اسمانی
Deltangi
بشری
بسیج اساتید استان تهران -پیروان ولایت
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
ساحل عشق
free_all
سکوت باران....
انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پیام نور شهرضا
Just for fun
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
سحر یه دختره تنها
کلبه خاطره
بهار
" Yek Ta " just for who are unique"
جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار، شعر خنده دار
کلبه تنهایی
گل همیشه نازم
تـــــــکـــبـــیــر
گلهای یاس
جیغ بنفش در ساعت 25
عاشقانه
نفس
ماه و مهــــــــــــــر
تابلو
جایی برای خنده وشادی و تفریح
غروب آرزوهـا
عاشق روح الله
گروه اینترنتی جرقه داتکو
کلام نور
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
وبلاگ هواداران نیوشا ضیغمی دختر آفتاب
مرگ عاشق
شاه تور
هر چی تو فکرته
نگین سر سبز
مکاشفه مسیح
تیام
دوست داشتنی
جبهه وولایت
یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی
..:: بهونه های بارونی ::..
چشم های یشمی
Baran
رفیق شفیق
هالی
راه کمال
تنهایی.......
حقوقدان منتظر
رویابین
trip love
ایرانی یعنی عشق
رهبرم سید علی
یک جای دنج
لطف رحمان
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
دردودل
ابریشمین
موضوع ازاد
اینجا همه چی در همه
دنیای خودرو
کیمیا
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)
FANTOM
نوری چایی_بیجار
سماء الإسلام
صدفی برای مروارید
xXx عکسدونی xXx
هیئت
ایرانی باشیم
گروه آموزشی حرفه و فن کنگان
شاهکار
هر چی تو بخوای
مهربانی
پرواز تا اوج
پرسپولیس
همسایه خورشید
مهربونی
بادله گشت
و اینک آخر الزمان
خانه داری، گل آرایی، دوخت لباس زنانه و مردانه، تزیین منزل
جـــــام غـــــزل
یه دخترشاد
حرفهای آسمانی
Defeat
کلبه ی عشق
مشق عشق ناز
عشق تابینهایت
شرم آب
فاطمیون لنجان
عاشق دربدر
یلدا
رگ روح
آتش دل
مـــــولا علی جان
شاپرک همیشگی من تویی
سیرت
مهدی یاران
رفیق بازی
★ستاره ی سرخ★
y divouneh
 از همه جا از همه رنگ
چشم انتظار
کیمیای ناب
ای دریغااااااااا
خط خطی ها
چند تکه عاشقانه
تاریخ را به یاد اوریم
ادبیات
بیا ازدواج کنیم
پارسال دوست امسال آشنا
عدالت جویان نسل بیدار
در حسرت شهادت
سینوهه
تکه ابر...
آمرین به معروف و ناهیان از منکر
مرامنامه عشاق
صل الله علی الباکین علی الحسین
آتش دل(به دلیل پیداشدن یه آتش دل دیگه ،فعلاخاکستر دل)
صراط
Sense Of Tune

عاشق تنها
مهنازوپسراش
***رویا***
مهندسی متالورژِی
هر چی که دلت می خواد
بچه های خاکریز
پر شکسته
دنیای شادی
قاموس من
انصار الحسین (ع)
شاعر پروانه ها Aseman Shahr
*کل یخ*
*ایستگــ\ــ/ــــ\ــــ/ـــاه انـــ\ــ/ــــ\ـــ/ــرژی*
دیار برف
از صدای سکوت دلم خسته ام
iranian
مذهبی-سیاسی-فرهنگی
عشقولانه،رومانتیک، هم نفس بی نفس، فرشته کوچولو
کلــــــبه ی شــــــــــــــعـر
« تندیس تک »
آشنا
در جستجوی زندگــی
عشق پنهان
در پناه آسمون
سفیر نور
بر و بچه های ارزشی
آموزش کامپیوتر و نرم افزار
وکیل
مقاله های تربیتی
Cyberom UTM
عزیز دل
عاشق باش و کوچک چون عشق میداند ایین بزرگ کردنت را
*دیدبان رایانه ای *
ASIAN MARADONA
شیطونک
در آستان جانان
زازران
آموزش تست زدن کنکور
مارگریت
دیزل ژنراتور ،شرکت نیرو ساز صنعت
هنوز مال منی
خلوت دل
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
اس ام اس خنده دار . اس ام اس روز
علی
آبشار
فهادانــ
فقط ما
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 297185